Вправи та завдання » Pascal - основи програмування

Основи програмування на мові Pascal

 

Спонсори

Вправи та завдання

  1. Скласти програму знаходження більшого серед: а) двох чисел; б) трьох чисел; в) чотирьох чисел.
  2. На площині задано трикутник координатами своїх вершин. Знайти найменшу сторону трикутника.
  3. Точку А задано на площині своїми координатами (X,Y). Знайти номер координатної чверті, якій належить дана точка.
  4. Дві точки на площині А (X1 ,Y1 ) і В (X2 ,Y2 ) задано своїми координатами. Перевірити, чи лежать ці точки в одній координатній чверті.
  5. Дано дійсні додатні числа X, Y, Z. Чи існує трикутник з довжинами сторін X, Y, Z.
  6. Три точки на площині задано своїми координатами (X1,Y1), (X2,Y2), (X3,Y3). Знайти радіус найменшого кола (з центром в початку координат), якому належать данні точки.
  7. Дано коло радіусом R і прямокутник зі сторонами A, B. Визначити, чи поміститься коло в прямокутнику.
  8. Дано натуральне число N (N < 100), що визначає вік людини в роках. Після цього числа потрібно дописати одне з слів: "рік", "роки" або "років". Наприклад: 1 рік, 23 роки, 97 років.
  9. Три точки на площині задано координатами A(X1,Y1), B(X2,Y2), C(X3,Y3). Чи належить початок координат трикутнику ABC.
  10. Задано розміри прямокутних дверей А, B та розміри шафи, що має форму прямокутного паралелепіпеда X,Y,Z. Перевірити, чи можна шафу пронести через двері. а) Проносити шафу через двері дозволяється лише так, щоб кожне з її ребер було паралельно або перпендикулярно кожній з сторін дверей. б) Проносити шафу крізь двері можна під кутом.
  11. На площині в прямокутній системі координат задано три точки Вважаючи, що вони є вершинами деякого прямокутника, знайти координати четвертої вершини.
  12. На координатній площині задано два прямокутника, сторони яких паралельні координатним вісям. (X1,Y1), (X2,Y2) координати діагоналей першого, а (X3,Y3), (X4,Y4) другого прямокутника. У випадку, якщо прямокутники мають спільну частину, визначити її площу або вивести повідомлення про те, що прямокутники не перетинаються.
  13. Чотири точки S, A, B, C на площині, довільні три з яких не лежать на одній прямій, задані своїми координатами (X1,Y1), (X2,Y2), (X3,Y3), (X4,Y4). Розглядаючи фігуру SABC як зображення трикутної піраміди на площині, визначити, які з точок потрібно з’єднати пунктирною лінією.
скачать dle 10.4фильмы бесплатно Наступна сторінка » Цикл з передумовою Попередня сторінка » Організація розгалужень в програмах