Завдання № 2. Вивести на екран три числа в порядку, зворотному введенню » Pascal - основи програмування

Основи програмування на мові Pascal

 

Спонсори

Завдання № 2. Вивести на екран три числа в порядку, зворотному введенню

Завдання № 2. Вивести на екран три числа в порядку, зворотнього введення.
Формулювання. Вивести на екран три введених з клавіатури числа в порядку, зворотнього їх введенню.
Іншими словами, ми ввели з клавіатури три числа (спочатку перше, потім друге і третє), і після цього єдине, що нам потрібно зробити - це вивести третю, потім друге і перше.
Рішення. Так як з клавіатури вводиться три числа, необхідно завести три змінні. Позначимо їх як a, b і c. Через те, що нам нічого не сказано про те, в якому відрізку можуть розташовуватися введені числа, ми візьмемо тип integer, так як він охоплює і позитивні, і негативні числа в деякому діапазоні (від -2147483648 до 2147483647). Потім нам потрібно використовувати оператор виводу write (writeln), у списку аргументів якого (нагадаємо, що список аргументів write (writeln) може містити не тільки змінні, а й константи і арифметичні вирази) ці змінні будуть знаходитися в зворотному порядку. У даному випадку будемо використовувати оператор writeln, який після виведення результату переведе курсор на наступний рядок:

writeln (c, b, a);

    Однак якщо ми залишимо його в такому вигляді, то побачимо, що при виведенні між змінними не буде ніякого пробілу, і вони будуть зліплені і візуально виглядати як одне число. Це пов'язано з тим, що при введенні ми використовували прогалини для розділення чисел, а самі прогалини ніяким чином не впливають на вміст змінних, які будуть послідовно виведені оператором writeln без будь-яких доповнень. Щоб уникнути цього, нам потрібно додати в список аргументів writeln дві текстові константи-прогалини. Простіше кажучи, Пробільні константа - це символ пропуску, укладений в одиночні апострофи (апостроф - символ «'»). Перша константа буде розділяти змінні a і b, друга - b і c. В результаті наш оператор виводу буде таким:

writeln (c, '', b, '', a);

    Тепер він працює так: виводить змінну c, потім одиночний символ пропуску, потім змінну b, потім ще один символ пропуску і, нарешті, змінну a.

    Код:


  1. program WriteThree;
  2. var
  3. a, b, c: integer;
  4. begin
  5. readln(a, b, c);
  6. writeln(c, ' ', b, ' ', a)
  7. end.
 

Zadacha-2-Borland.-Pascal-ABC.zip [602 b] (cкачувань: 29)

скачать dle 10.4фильмы бесплатно Наступна сторінка » Завдання № 4. Отримати реверсну запис ... Попередня сторінка » Завдання № 1. Вивести на екран повідом...